ИТ НовиниЕлектронна търговия

DHL Express доверен партньор на бизнеси с луксозни стоки и трамплин за компании, които искат да продават в чужбина

Мая Георгиева

DHL e водещият глобален бранд в логистичната индустрия.

Специализираните подразделения на компанията предлагат несравними по качество вътрешни и международни доставки на колети, логистични решения за електронната търговия, международен експресен транспорт, както и сухопътен, въздушен и морски транспорт за управление на веригата за доставки в индустриалния сектор. Със своите близо 380 000 служители и присъствие в повече от 220 страни и територии по целия свят, DHL свързва хората и бизнеса по сигурен и надежден начин, подпомагайки развитието на световната търговия.

DHL e част от Deutsche Post DHL Group. Приходите на групата за 2021 г. се равняват на над 81 милиарда евро. Със своите устойчиви бизнес практики и ангажираност към обществото и околната среда, Групата дава положителен принос за световното развитие. Deutsche Post DHL Group има за цел да постигне логистика с нулеви емисии до 2050 г.

DHL Express доверен партньор на бизнеси с луксозни стоки и трамплин за компании, които искат да продават в чужбина

Мая Георгиева притежава над 20-годишен търговски и бизнес опит в сферата на телекомуникациите и управлението на B2B продажби за ритейл вериги както в България, така и в чужбина. Мая е била част от глобалния екип на T-mobile в Германия, а през 2021 година се присъединява към DHL Express България, където отговаря за развитието на бизнеса и електронната търговия.

Г-жо Георгиева, знаем, че DHL Express от години е предпочитан логистичен партньор за бизнесите с луксозни стоки. Как се става доверен партньор на водещи световни брандове в модната индустрия?

Както споменахте, ние в DHL Express сме доверен партньор на много от водещите имена и брандове на пазара за луксозни стоки в целия свят. От десетилетия сме пионери в решения, разработени спрямо бързопроменящите се нужди на именити световни дизайнери като PRADA. BURBERRY, MICHAEL KORS, RALPH LAUREN и редица други.

С мрежа, покриваща повече от 220 държави и територии по света, с маршрути за доставка и контрол на процеса от начало до край, ние предоставяме незабравимо клиентско преживяване, което ни отличава от останалите компании на пазара и ни прави предпочитан логистичен партньор за тези бизнеси.

Сигурността при транспорта на луксозни стоки също е от изключителна важност, а за DHL Express тя е основен приоритет и сме горди с факта, че на глобално ниво оперираме чрез стотици съоръжения и сгради, които са сертифицирани от Асоциацията за защита на транспортираните активи (TAPA). Тази независима акредитация е призната като водещ стандарт за сигурност, гарантиращ, че внедрените от нас мерки са адекватни спрямо вида и стойността на пратките, които клиентите ни поверяват.

Каква е ситуацията на пазара за луксозни стоки в момента според DHL?

В DHL Express често казваме, че живеем в „ерата на незабавността“ – ера, в която можете да поръчате такси за секунди и да свалите филми за минути. Такива са и очакванията на клиентите на луксозните брандове, които искат техните поръчки да пристигнат със скоростта на светлината. Те с вълнение чакат да получат най-новата линия дрехи на PRADA, да са първите, опитали новия аромат на COCO CHANEL, а ние знаем, че именно качеството, надеждността и бързината са ключът към истинското конкурентно предимство и поддържането на високи стандарти за клиентите в тази индустрия.

Какви съвместни инициативи имате с модната индустрия?

Нашата отдаденост към модната индустрия в глобален мащаб преминава отвъд логистиката – имаме програми за промотиране и подпомагане на талантливи млади дизайнери в почти всяка държава, в която оперираме. Спонсори сме на най-престижните награди и конкурси в областта на модата и луксозните стоки, и разбира се, сме шампион по устойчиво развитие в областта на модата

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ ...
Как да създадете успешна LinkedIn стратегия за вашия бизнес?
Възможностите и трудностите при изграждането на успешен бизнес в България? 
Дигиталният ПР- свръх силата, която малко хора познават. Как да я използваме и прилагаме?

Споменахте устойчиво развитие в модата. Какво прави DHL Еxpress в тази посока?

Ние вярваме, че опазването на околната среда е отговорност на всеки. През годините многократно предефинирахме логистиката – от пионерството с първия „зелен“ логистичен продукт до това да станем първата логистична компания, която се ангажира да сведе въглеродните емисии от дейността си до нула до 2050 г. Днес ние предлагаме най-пълното портфолио от зелени логистични решения в индустрията. Клиентите на луксозните брандове искат да бъдат част от глобалната промяна, затова ние създадохме услугата GoGreen, позволяваща им да неутрализират емисиите, генерирани при доставката на техните пратки. Всички приходи от въглеродно неутрални пратки се акумулират в глобален фонд, чрез който DHL Express финансира мащабни иновации за зелено бъдеще.

Защо DHL e трамплин за бизнеси, които искат да продават в чужбина?

Да си клиент на DHL Express носи на компаниите значителни предимства – от навременното вземане на пратка, през получаването на съдействие за митническо освобождаване до бърза и надеждна доставка в целия свят.

При трансграничната търговия, клиентите имат големи опасения относно скритите разходи при получаване на пратката, произтичащи от различни регулации, мита и такси, които са специфични за всяка държава извън Европейската общност. Работейки с нас, дизайнерите и модните брандове могат да се фокусират изцяло върху маркетинга и продажбите си, и по никакъв начин не им се налага да отделят нито финансов, нито човешки ресурс за частта логистика, доставка, мита и връщания – целият този процес се поема от партньорството им с DHL Express.

Мога да дам пример с предоставяната от нас услуга Delivery Duty Paid (DDP), при която по искане на изпращача, DHL Express ще освободи пратката в държавата на получаване и ще се погрижи приложимите вносни мита, данъци и регулаторни такси да бъдат начислени на определен клиентски код в държавата на изпращане или в трета страна, вместо получателят на пратката да бъде таксуван в държавата на получаване.

Не на последно място, нашата платформа On Demand Delivery (ODD) предоставя на крайния клиент гъвкави опции за управление на доставката, а проактивните съобщения с възможност за проследяване във всеки един момент насърчават доверието и лоялността към търговеца и неговата марка.

Какви са очакванията Ви за развитие на електронната търговия в България?

В глобален мащаб B2B електронната търговия се развива с такава скорост, че изпреварва B2C електронната търговия с повече от 5 пъти като обороти. Неслучайно маркетолозите я определят като „новата индустриална революция“ в света. Следвайки глобалните тенденции, в началото на 2022 г. в DHL Express България основахме собствена B2B E-commerce академия, с която подпомагаме нашите настоящи и бъдещи клиенти по пътя на тяхната бизнес трансформация. Академията им предоставя важна информация относно тенденции, технологии и най-добри практики за успешни B2B модели в целия свят, и така улеснява преминаването им от традиционен бизнес модел към развитие на онлайн канал за B2B продажби.


Maya Georgieva
E-Commerce National Customers Manager
Phone +359 888514689
Email: maya.georgieva@dhl.com

Подобни публикации

Back to top button
Close