• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Експерт Актуално

Каква допълнителна стойност могат да донесат ЧатБотовете за ХоРеКа сектора и техните клиенти – Велик Хазнатарлиев

Редактор От Редактор
30.10.2019
В Актуално, ИТ Експерт
Време за четене: 1 минути
A A
0
botcom head e1572447204969
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Велик Хазнатарлиев е специалист в създаването на чатботове. Има образование в областта на Обществените комуникации и информационни науки от УНСС. Преди година започва да изучава чатботовете като начин за комуникация между Бизнес и Клиент, Бизнес и Бизнес.

velik haznatariev botcom

Заедно с д-р Мартин Кърнолски основават агенция BOTCOM. Агенцията става една от първите седемнадесет, призната за партньор на най-голямата платформа в света за създаване на чатботове за Facebook Messenger – ManyChat.

Каква допълнителна стойност могат да донесат ЧатБотовете за ХоРеКа сектора и техните клиенти?

Доброто обслужване на клиентите е ключът към успеха на всеки бизнес, тъй като влияе по особен начин на решението дали да се върнат отново или да препоръчат бизнеса на свои близки и познати.

ЧатБотът може да помогне!

Ботовете ще добавят допълнително измерение към взаимодействието с клиентите. Чрез ЧатБотове е възможно допълнително да се персонализира контакта с даден клиент и ботът да остане свързан с него от началото до края на престоя му в ресторант или хотел, както преди и след това.

ЧатБотът ще бъде винаги добре информиран за желанията и нуждите на клиента, а още по-доброто е, че може да бъде на разположение 24/7, което означава, че ще отговаря на клиентските въпроси за кратко време!

Един от основните плюсове е, че може да помогне на множество клиенти едновременно, което изключва вероятността някой да чака дълго, за да получи отговор. Това осигурява добро обслужване, без да се налага наемането на допълнителен персонал, който да комуникира с клиентите 24/7.

Помощ при управлението на резервации, поръчки, регистрация и освобождаване

ЧатБотът може също така да се използва ефективно за управление на резервациите и поръчките. ЧатБот може да се използва като канал за директни резервации. Може да бъде интегриран както в уебсайт, така и в платформа за съобщения, като Facebook Messenger например.

Най-хубавата част на това е, че ботът може да управлява целия процес, така че персоналът да съсредоточи работата си върху предоставянето на по-добро обслужване.

При хотели, възможно е гостите да се регистрират или освобождават стая през своите смартфони, чрез ЧатБота. Но това не е всичко!

ЧатБотовете могат да подават и запазват информация за клиента, като данни за контакт, история на поръчките и предпочитан начин на плащане, така че когато клиент има нова заявка към ЧатБота, това прави процеса още по-лесен и бърз, което води до по-щастливи клиенти. Ботът може да изпрати известие веднага щом поръчката бъде потвърдена или изпълнена, а защо не и двете?!

Стимулиране на ангажираността у клиентите

За всеки бизнес в ХоРеКа сферата, да има лоялни клиенти, които искат се връщат отново и отново, е изключително важно. ЧатБотове могат да се използват и за това, защото те имат възможността да следят взаимодействието на клиентите и да го стимулират на определени периоди от време чрез съобщения, които имат целта да ги накарат да общуват с бота и така да се поддържа една дългосрочна комуникация.

Въз основа на историята на взаимодействието, ботът може да изпраща насочени и персонализирани съобщения до тях. Помислете например за програми за лоялност, специални промоции, отстъпки или поздравителни съобщения за празници или рождени дни. Чрез бота можете да уведомите вашите лоялни клиенти, че те са важни за вас, като ги поставите в светлината на прожекторите със специални съобщения и промоции.

Възползвайте се от мнението на вашите клиенти

Мнението на клиентите е ценно, както когато оставят отзиви, така и когато попълват анкета. Това е нещо, което ЧатБотът също може да стимулира!

Например, ЧатБотът може да помоли клиента да даде отзив за престоя и обслужването. Клиентът има ли оплакване? Дори и тогава ботът може веднага да се справи с това по подходящ начин, за да може клиентът да се почувства важен и с това компанията да демонстрира, че клиентското мнение е високо ценено. Ако става дума за проблем, който трябва да се реши лично от персонала, ботът може да изпрати съобщение за това на колегите.

В обобщение

ЧатБотовете са отлично допълнение към персонала: могат да предоставят подкрепа предимно при повтарящи се, стандартни задачи, докато хората могат да се съсредоточат още повече върху предоставянето на качествено обслужване.

ЧатБотовете все още навлизат в ХоРеКа индустрията, но стават все по-популярни и според множество статистики, които измерват потребителското поведение спрямо ЧатБотовете и интегрирането им от страна на бизнеса, до 2020 г. над 70% от бизнеси с онлайн присъствие ще разполагат с ЧатБот Асистент. Това ще помогне на компаниите да го превърнат в един от инструментите за още по-добро обслужване на клиентите.

 

СподелетеTweet

Прочетете още

modern technology cybersecurity

До 120 000 лв. безвъзмездна помощ за повишаване на киберсигурността в малки и средни предприятия в България

11.07.2025
microsoftteams image 55

Създателят на Booking.com Jeff Hoffman: Kлючът към бизнес за 2 милиарда долара са лидерски умения

07.04.2025
ditech.bg kak da garantirate tochnost i kachestvo v biznes komunikatsiyata na mezhdunarodniya pazar 1

Как да гарантирате точност и качество в технологичната бизнес комуникация

18.02.2025
Сигурност в цифровата ера: Мерки за повишаване на нивото на киберзащитата във вашата организация

Сигурност в цифровата ера: Мерки за повишаване на нивото на киберзащитата във вашата организация

16.01.2024
STRATEGIC LEADERSHIP FORUM: Подготовка на бизнеса за непредсказуемите предизвикателства на съвременния свят

STRATEGIC LEADERSHIP FORUM: Подготовка на бизнеса за непредсказуемите предизвикателства на съвременния свят

02.12.2023
4-те основни стълба на успешния онлайн бизнес

4-те основни стълба на успешния онлайн бизнес

15.11.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори