• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Ресурси

Няколко практики за популяризирането на услуги в интернет

Редактор От Редактор
26.01.2023
В ИТ Ресурси
Време за четене: 1 минути
A A
0
nyakolko praktiki za populyariziraneto na uslugi v internet ditech.bg
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Всички предложения за продажба имат свои специфични особености и това се отразява на цялата стратегия за популяризирането им. Повечето оферти се разпределят на пазарите за стоки или услуги. По-надолу в статията ще разгледаме няколко практики за популяризирането на услуги в интернет.

Възможностите, които предлагат интернет технологиите за популяризирането на услуги.

  • Създаване на собствен сайт.

Уебсайтът на компанията може да се счита за филиал, който е отворен за клиенти по всяко време. Там хората ще могат да потърсят информация за вашата услуга в най-удобното за тях време.

  • Достигане до световния пазар.

Хората, които живеят на отдалечени места и не могат да закупят или намерят дадената услуга в родния си град, ще потърсят вариант да я получат онлайн. Днес за разлика от преди няколко години, фирмите нямат граници за дейността си. Това позволява на потребителите да закупят по-добра услуга или продукт, независимо от мястото, на което се намират.

  • Директни продажби.

Когато се извършват директни продажби дистрибуторите се отстраняват от самия процес. Това се отразява положително върху крайната цена на продукта за потребителя. Много от фирмите в интернет са просто търговци, през които преминават поръчките. За достигането на услугата до крайния потребител се грижат дистрибуторите и производителите, които продават директно на клиента. По този начин онлайн търговците на дребно спестяват средства за складиране на асортимент.

  • Трябва да помислите върху изграждането на мрежа.

Ако всички компютри на служителите са свързани към една мрежа, ползата за компанията ще бъде голяма. Това дава възможност за бързо решаване на възникнали проблеми, кординиране на действията на служителите и повишаване на продуктивността.

Фирмите, които се намират на отдалечени части на страната или континента, могат да си сътрудничат продуктивно, да изпълняват проекти и да продават услуги. Успешната работа може да се ръководи от по-малки офиси, разположени на хиляди километри един от друг.

  • Сегментиране на пазара.

Интернет автоматично разделя пазара, което улеснява работата ви. За да привлечете внимание и да популяризирате бизнеса си в Световната глобална мрежа (World Wide Web), може да поставите реклама, която да се появява, когато някой въведе нейното наименование в търсачката.

Има много търговски уебсайтове, които се създават не за да печелят, а да развиват други канали. Собствениците на малки и средни предприятия все повече осъзнават необходимостта от свои собствен сайт. Тук обаче има нещо много важно, което не всички разбират. Днес не е достатъчно само да имате уебсайт, а трябва и да работите върху популяризирането му. Много трудно някой ще попадне в него случайно. Затова се налага постоянно да развивате и анализирате ефективността на сайта. Нужен ви е цялостен дигитален маркетинг.

Интересни факти за световната мрежа:

  1. По последни данни броят на редовните потребители на интернет достига 4,5 млрд. души.
  2. Приблизително 75% от населението на света има достъп до глобалната мрежа.
  3. Всеки месец Google обработва около 60 млрд. заявки.
  4. Младите хора прекарват времето си в интернет за развлечение, докато потребителите на възраст над 45 използват световната мрежа за работа.
  5. Ако сърфирате повече от 18 часа на ден в уеб пространството, значи вие вече сте пристрастени.
  6. По-голямата част от потребителите на интернет са мъже.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Съвременна онлайн търговия
Колко струва създаването на една видео реклама?
5 идеи, способни да преобърнат e-commerce

Съвети, които ще ви помогнат успешно да популяризирате онлайн:

  • Публикувайте съдържание по план.

Създаването на добра публикация за дадена услуга или продукт изисква вдъхновение. Поради тази причина повечето хора ги изготвят в най-продуктивните моменти, като ги публикуват по определен график. Маркетинговата стратегия също трябва да се изпълнява по план.

  • Не е нужно да отговаряте на всички коментари. 

Ще бъде страхотно, ако постоянно получавате положителни коментари. Това обаче не изисква да отговаряте на всеки коментар. Трябва да можете да контролирате дискусията, като я насочвате в правилната посока. Изберете една социална мрежа, в която да общувате и да се възползвате максимално от нея.

  • Клиентите ви и потенциалните такива трябва да бъдат ваш приоритет.

Нужно е да бъдете фокусирани върху реалните и потенциалните клиенти, които проявяват интерес към бизнеса ви и са готови да заплатят определена сума.

Когато популяризирате услугите си онлайн, си заслужава да се научите как да отговаряте на негативни коментари и да се въздържате да показвате това, което наистина мислите. Подобна умереност ще ви позволи да си спечелите положителен имидж на човек, който е професионалист.

  • Опитвайте се да разказвате на всички, за останалите от вас доволни клиенти. 

Услугите ви ще се продават много по-бързо и по-скъпо, когато изградите имидж в социалните мрежи. Но това в никакъв случай не означава, че трябва да лъжите потребителите си. Просто не е нужно да им казвате всичко. Това, което ще докаже за вашата професионални умения и постижения, трябва да бъде съобщено на възможно най-много потенциални клиенти.

  • Покажете на потребителите, в какво наистина сте добри. 

– Вашият тип комуникация трябва да бъде лесен и удобен.

-Разглеждайте често силните и слабите си страни.

-Открийте силните си страни и се възползвайте максимално от тях.

СподелетеTweet

Прочетете още

qmtwll

Защо е хубаво да включим мрежови кабели офиса?

16.12.2024
Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

19.12.2023
Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

10.11.2023
ai video generator ditech.bg

Топ 5 на най-добрите AI видео генератори за 2023г.

07.08.2023
Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

27.02.2023
Google Ads: Какво е и как работи?

Google Ads: Какво е и как работи?

15.02.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори