ИТ Ресурси

Няколко практики за популяризирането на услуги в интернет

Всички предложения за продажба имат свои специфични особености и това се отразява на цялата стратегия за популяризирането им. Повечето оферти се разпределят на пазарите за стоки или услуги. По-надолу в статията ще разгледаме особеностите за популяризиране на услуги в интернет.

Възможностите, които предлагат интернет технологиите за популяризирането на услуги.

  • Създаване на собствен сайт.

Уебсайтът на компанията може да се счита за филиал, който е отворен за клиенти по всяко време. Там хората ще могат да потърсят информация за вашата услуга в най-удобното за тях време.

  • Достигане до световния пазар.

Хората, които живеят на отдалечени места и не могат да закупят или намерят дадената услуга в родния си град, ще потърсят вариант да я получат онлайн. Днес за разлика от преди няколко години, фирмите нямат граници за дейността си. Това позволява на потребителите да закупят по-добра услуга или продукт, независимо от мястото, на което се намират.

  • Директни продажби.

Когато се извършват директни продажби дистрибуторите се отстраняват от самия процес. Това се отразява положително върху крайната цена на продукта за потребителя. Много от фирмите в интернет са просто търговци, през които преминават поръчките. За достигането на услугата до крайния потребител се грижат дистрибуторите и производителите, които продават директно на клиента. По този начин онлайн търговците на дребно спестяват средства за складиране на асортимент.

  • Трябва да помислите върху изграждането на мрежа.

Ако всички компютри на служителите са свързани към една мрежа, ползата за компанията ще бъде голяма. Това дава възможност за бързо решаване на възникнали проблеми, кординиране на действията на служителите и повишаване на продуктивността.

Фирмите, които се намират на отдалечени части на страната или континента, могат да си сътрудничат продуктивно, да изпълняват проекти и да продават услуги. Успешната работа може да се ръководи от по-малки офиси, разположени на хиляди километри един от друг.

  • Сегментиране на пазара.

Интернет автоматично разделя пазара, което улеснява работата ви. За да привлечете внимание и да популяризирате бизнеса си в Световната глобална мрежа (World Wide Web), може да поставите реклама, която да се появява, когато някой въведе нейното наименование в търсачката.

Има много търговски уебсайтове, които се създават не за да печелят, а да развиват други канали. Собствениците на малки и средни предприятия все повече осъзнават необходимостта от свои собствен сайт. Тук обаче има нещо много важно, което не всички разбират. Днес не е достатъчно само да имате уебсайт, а трябва и да работите върху популяризирането му. Много трудно някой ще попадне в него случайно. Затова се налага постоянно да развивате и анализирате ефективността на сайта. Нужен ви е цялостен дигитален маркетинг.

Интересни факти за световната мрежа:

  1. По последни данни броят на редовните потребители на интернет достига 4,5 млрд. души.
  2. Приблизително 75% от населението на света има достъп до глобалната мрежа.
  3. Всеки месец Google обработва около 60 млрд. заявки.
  4. Младите хора прекарват времето си в интернет за развлечение, докато потребителите на възраст над 45 използват световната мрежа за работа.
  5. Ако сърфирате повече от 18 часа на ден в уеб пространството, значи вие вече сте пристрастени.
  6. По-голямата част от потребителите на интернет са мъже.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Съвременна онлайн търговия
Колко струва създаването на една видео реклама?
5 идеи, способни да преобърнат e-commerce

Съвети, които ще ви помогнат успешно да популяризирате онлайн:

  • Публикувайте съдържание по план.

Създаването на добра публикация за дадена услуга или продукт изисква вдъхновение. Поради тази причина повечето хора ги изготвят в най-продуктивните моменти, като ги публикуват по определен график. Маркетинговата стратегия също трябва да се изпълнява по план.

  • Не е нужно да отговаряте на всички коментари. 

Ще бъде страхотно, ако постоянно получавате положителни коментари. Това обаче не изисква да отговаряте на всеки коментар. Трябва да можете да контролирате дискусията, като я насочвате в правилната посока. Изберете една социална мрежа, в която да общувате и да се възползвате максимално от нея.

  • Клиентите ви и потенциалните такива трябва да бъдат ваш приоритет.

Нужно е да бъдете фокусирани върху реалните и потенциалните клиенти, които проявяват интерес към бизнеса ви и са готови да заплатят определена сума.

Когато популяризирате услугите си онлайн, си заслужава да се научите как да отговаряте на негативни коментари и да се въздържате да показвате това, което наистина мислите. Подобна умереност ще ви позволи да си спечелите положителен имидж на човек, който е професионалист.

  • Опитвайте се да разказвате на всички, за останалите от вас доволни клиенти. 

Услугите ви ще се продават много по-бързо и по-скъпо, когато изградите имидж в социалните мрежи. Но това в никакъв случай не означава, че трябва да лъжите потребителите си. Просто не е нужно да им казвате всичко. Това, което ще докаже за вашата професионални умения и постижения, трябва да бъде съобщено на възможно най-много потенциални клиенти.

  • Покажете на потребителите, в какво наистина сте добри. 

-Вашият тип комуникация трябва да бъде лесен и удобен.

-Разглеждайте често силните и слабите си страни.

-Открийте силните си страни и се възползвайте максимално от тях.

Покажи повече
Back to top button
Close
Close