• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Ресурси

Какво трябва да знаете за промоционалния уебсайт?

Редактор От Редактор
26.01.2023
В ИТ Ресурси
Време за четене: 1 минути
A A
0
promotsionalen uebsait ditech.bg
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Цели и задачи на промоционалния уебсайт

Промоционалният уебсайт е страница в интернет, която е специално създадена за популяризиране на дадена марка или нейните продукти, с цел да насърчи клиентите да направят своя избор в полза на компанията. В общи линии този уеб ресурс представлява списък с предлаганите продукти. Малцина от съвременните предприемачи са наясно с този бизнес инструмент. Обикновено големите фирми, които имат богат асортимент от продукти, създават такива промоционални сайтове.

Разработването на промоционален уебсайт е най-ефективно, когато има наличен корпоративен ресурс, тъй като това ще привлече още по-голямо внимание към компанията от страна на целевата аудитория и ще увеличи броя на продажбите. Съдържанието на сайта трябва да включва рекламни видеоклипове, подробни описания на продуктите, визуални и интерактивни елементи, които да предизвикат интерес към продуктите от страна на потенциалните клиенти.

3 основни правила при проектирането на промоционален уебсайт

  1. Представете продукта си по такъв начин, че посетителят лесно да разбере необходимата информацията и да се заинтересува да го закупи.
  2. Информацията за промотирания продукт трябва да бъде допълнена от качествен дизайн. Визуалният дизайн трябва да помогне на потребителите да се запознаят с положителните характеристики на продукта и с неговите предимства пред тези на конкуренцията.
  3. Използването на такъв уебсайт ще помогне за увеличаване на продажбите. Така например, ако продавате хладилници, направете дизайна на уебстраниците в кухненски стил. Това ще накара потребителите да направят асоциация с продуктите на вашата компания. Връзките, водещи към продукта, могат също да бъдат анимирани.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Онлайн ресурси в помощ на твореца
Изграждане и скалиране на eCommerce бизнеси
5 задължителни имейлa за онлайн магазини

За да се разбере по-добре какво представлява един промоционален уебсайт, първо е необходимо да се запознаете с целта, за която той се създава. На първо място, това е пускането на пазара на нов продукт. Второ, да го популяризирате сред потребителите. Другата важна задача може да бъде създаването на имидж и формирането на положителна репутация на фирмата.

Следващата функция на промоционалните страници е да подтикнат посетителите да извършат целево действие – да закупят продукти, да се регистрират за дадено събитие, да се възползват от отстъпка и т.н.

Благодарение на тези сайтове е възможно да се получат онлайн поръчки в определена област (стоки за бита, автомобилно оборудване, дрехи и обувки и т.н.). Наличието на промоционални страници ще увеличи популярността на фирмата и ще подобри нейния имидж на целевия пазар.

ditech promocionalen website

На кого и защо е необходим промоционален уебсайт

Да разгледаме един пример. Нека предположим, че дадена компания има нов продукт. За да го популяризира и е необходима качествена реклама. А само история за него на страницата на корпоративния уебсайт очевидно няма да е достатъчна, за да заинтересува аудиторията.

Много по-добре с тази задача ще се справи промоционалният сайт, направен специално за популяризиране на новия продукт. Предимствата на този метод са следните:

  • Ще привлечете вниманието на хора, които имат нужда от вашия продукт.
  • Нагледно и ясно представяне на продукта в уебстраниците и подробна информация за неговите предимства.
  • Наличието на продукта на сайта ви ще покаже неговата значимост. Това ще предизвика интерес сред целевата аудитория.

Отново да предположим, че вашата компания продава няколко марки хладилници. В този случай няма да е възможно да разработите специален промоционален уебсайт, тъй като продуктите не се различават особено един от друг. Тогава по-логично би било да използвате обикновен уебсайт или лендинг страница.

Кога трябва да създадете отделен промоционален сайт?

Както вече споменахме и по-нагоре в статията, той е подходящ, ако компанията ви има голям набор от продукти, които са представени на фирмения уебсайт.

Както показва практиката, промоционалните страници постигат отлични резултати, когато е необходимо да се разкаже за предстоящи публични събития. Ако ви предстои да проведете обучение на конкретна тема, концерт или представление, промоционалният уебсайт ще бъде ефективно средство за популяризиране. Днес тези уеб ресурси се използват активно и за представяне на премиери на филми, които предстои да излязат на екран.

СподелетеTweet

Прочетете още

qmtwll

Защо е хубаво да включим мрежови кабели офиса?

16.12.2024
Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

19.12.2023
Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

10.11.2023
ai video generator ditech.bg

Топ 5 на най-добрите AI видео генератори за 2023г.

07.08.2023
Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

27.02.2023
Google Ads: Какво е и как работи?

Google Ads: Какво е и как работи?

15.02.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори