ИТ НовиниИТ Експерт

Успешни онлайн или как да стигнем първите позиции в търсачката?

SEOMAX e сред водещите маркетинг и уеб агенции в България с екип от над 30 човека в гр. Пловдив, гр. София и гр. Варна. Компанията предлага на своите клиенти пълен спектър от услуги, необходими за изграждане и подобряване на бранда им – онлайн реклама, дигитален маркетинг, SEO, уеб разработване, брандинг и други услуги.

Лайтмотивът на дигитална агенция SEOMAX е „Да даваме живот на вашите дигитални идеи“, а специалистите, с богата експертиза го превръщат в реалност.

Агенцията има завършени повече от 500 проекта и 90 активни клиенти от България и чужбина. SEOMAX активно участва в популяризирането на дигиталния бранш в страната, подкрепяйки инициативи като Digital4Bulgaria – конференции, събиращи лидерите в дигиталния бранш, които се провеждат във всички големи регионални градове на страната. Експертите на компанията участват в различни програми като ментори и споделят тенденциите в дигиталния маркетинг като лектори на различни инициативи. SEOMAX е член на IAB (Interactive Advertising Bureau) BEA (Българската Е-комерс асоциация) и BESCO (Българската стартъп асоциация). Агенцията е била част от менторската програма „Dare to scale” на Световната бизнес мрежа Endeavor, като е обявена за една от 12-те най-обещаващи компании.


Все повече бизнеси започват да осъзнават необходимостта от SEO оптимизация за своето ползотворно онлайн присъствие. Тя спомага за разпознаваемостта на бранда, за привличане на посетители в сайта и увеличаване на конверсиите, което подтиква компаниите да инвестират все повече усилия и ресурси в тази посока. Това е и причината в маркетинговите стратегии на добре позиционираните бизнеси да присъства SEO оптимизацията, но тя изисква задълбочени технически познания както за работата на търсачките, така и непрекъснато информиране за тенденциите.

Успешната SEO оптимизация започва с извършването на цялостен технически одит на сайта. Той проверява техническите аспекти на SEO на уеб сайта, за да се идентифицират проблеми, които влияят на неговото класиране. Алгоритмите за търсене и технологиите се променят често, затова е препоръчително извършването на мини одити ежемесечно, а на всеки 5-6 месеца – пълен технически одит. Това позволява да се следи актуалното техническо състояние на сайта и навременно да се открият и отстранят неговите проблемите. Резултатите от извършения анализ дават ясна представа за моментното състояние на сайта, което се възприема като началното при започването на SEO оптимизацията. Това е базата, на която по-късно предстои да бъдат измервани постигнатите резултати от процеса.

Следващата важна стъпка е изграждането на стратегия за качеството съдържание и стратегия за популяризиране на уебсайта и изграждане на релевантни външни връзки към него. Уникалното и полезно съдържание, както изграждането на линкове от авторитетни сайтове, са два фактора, които имат голямо влияние върху класирането и могат да придвижат сайта към челните позиции при търсенето. SEO и съдържанието обикновено вървят ръка за ръка. Само публикуването на статии в сайта обаче не е достатъчно. Вместо това е нужно да се заложи на стратегически подход и да се създаде т. нар. контент стратегия. За да бъде тя успешна е от ключово значение да се идентифицират теми и въпроси, от които аудиторията на сайта и потенциалните клиенти се вълнуват и за които търсят допълнителна информация. Има създадени подходящи SEO инструменти, които дават възможност да се проверява каква информацията търсят най-често хората под постовете в социалните мрежи или в имейлите. Те помагат при избора на теми, които да бъдат включени в стратегията за съдържание. Експертите на SEOMAX препоръчват тя да се направи за срок от поне 6 месеца.

За доброто позициониране на сайта от съществено значение е и неговата линк билдинг стратегията.

Причината за това е, че Google и търсачките се стремят да показват стойностно съдържание и когато голямо количество качествени сайтове водят към конкретен сайт, за тях това е знак за доброто качество на съдържанието в него.

Въпреки това, трябва да се има предвид, че изграждането на качествени линкове е трудоемък процес, който изисква време и отдаденост. Има различни начини за привличане на линкове, но е препоръчително те винаги да бъдат съобразени с официалните изисквания на търсачките. Ако се прибегне до методи, които са в разрез с официалните препоръки, това би могло да донесе наказание за сайт, а от там и немалко последващи проблеми.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ ...
SEOMAX и Alternative Advertising – обединение, което открива нови хоризонти
Дигиталният ПР- свръх силата, която малко хора познават. Как да я използваме и прилагаме?
Старт на иновативния софтуер ERP4 – умен инструмент за управление на бизнес процесите

Важно и препоръчително за SEO оптимизацията като процес е създаването на блог съдържание и изграждането на качествени линкове. Много е важно и двата процеса да бъдат съобразени с нуждите и целите на SEO оптимизацията. В това число се включва подбора и използването на целеви ключови думи, подходи за създаване на ангажиращо и полезно съдържанието, правилното структуриране на съдържанието, подходящ обем, висока уникалност и т.н.

Има изключително много тънкости при създаването на блог съдържание, което едновременно да отговаря както на изискванията и на потребителите, така и на търсачките.

За качествен SEO копирайтинг не е достатъчно само грамотното и интересно написване на текста. Важни са структурирането и форматирането на текстовото съдържание. Тяхната цел е да задържат вниманието на читателите и да спечелят тяхното доверие. Затова е препоръчително да се потърсят професионални копирайтинг услуги и специалисти да подготвят съдържанието за сайта.

Стъпките при създаването на успешен процес за SEO оптимизация не са много, но трябва да се има  предвид, че е нужно време, за да се видят резултатите от положените усилия. За щастие резултатите са измерими, а ползите са дългосрочни. Дигитална агенция SEOMAX има дългогодишен опит в оптимизацията на сайтове, а специалистите на компанията ежедневно помагат на компаниите за постигането на високи резултати в търсачките.

SEO оптимизацията е важна за присъствието на компаниите в Интернет, но тя е само една част от цялостен и мащабен процес. За успешното позициониране на бранда онлайн е необходимо още създаването и поддържането на профили в социалните мрежи, онлайн рекламиране, емейл маркетинг, Google реклами, създаване на качествено графично съдържание и други услуги, които дигиталните агенции предоставят.

Покажи повече

Подобни публикации

Back to top button
Close
Close