Пилотното издание на конференцията събра водещи специалисти в бранша и постави на дневен ред темата за възможностите, които дигиталните бизнеси могат да намерят извън големите градове.
Под мотото “Големите възможности в малките градове” премина пилотното издание на конференцията Digital4Vidin, която се проведе на 26 ноември 2022 година в крайдунавския град.
Целта на конференцията бе да представи на хората в града, различни възможности, които дигиталната среда предоставя. Акцентът падна върху теми като дигитален маркетинг, предприемачество, технологии, подкасти и разбира се – личностно израстване. Беше засегната темата за важността на дигиталната комуникация както за бизнесите, така и за личния брандинг.
Програмата на събитието бе разделена в две части – споделяне на добри практики в сферата на дигиталния маркетинг и предприемачество и споделяне на лични истории на вдъхновяващи хора. Модератор на събитието беше Александра Мирчева. Участие във форума пък взеха над 40 души.
В първата лекция, озаглавена “Digital Marketing 101: Силата на дигиталните канали и личния брандинг”, маркетинг експертът Анна Ценова, постави фокусът върху развитието на личните канали в социалните мрежи, като инструмент за професионалистите.
С панел се включи и Емилиян Кадийски от Стартъп Враца, който сподели за предизвикателствата да стартираш платформа за IT обучения в малко населено място и колко е важно да следваш целите, които си поставил пред себе си.
Славина Димитрова и Даниел Василев от ARXUM разказаха на аудиторията за това какво представляват блокчейн технологиите и какво приложение имат в бизнеса и институциите.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ... Как да създадете успешна LinkedIn стратегия за вашия бизнес? Как да спестим до 60% от цената на софтуер с Forscope.bg Шест тенденции за IT компаниите
Цветелина Цветкова, известна като автор на книгите “Лейди Гергана”, “Лейди Гергана 2” и “Зелената жилетка” представи своята атрактивна история по завладяващ и вдъхновяващ начин. Тя атрактивно насочи вниманието на аудиторията към важността на вярата в собствените възможности и как понякога дори и събитията да не се нареждат добре отначало, след това се оказва, че всичко е било за по-добро.
Какво е да организираш „Велообиколка на Северозапада“ разказа Еленко Еленков, който е и основател на инициативата. Той говори за предизвикателствата, с които се е сблъскал по време на случването на това събитие, както и множеството позитиви, които са произтекли за региона, благодарение на „Велообиколка на Северозапада“.
Владимир Петков, съосновател на подкаст мрежата “Говорѝ интернет” представи подкастите като формат и разказа повече за това как от хоби създаването на подкасти може да се превърне в бизнес. Той посочи пътят за постигане на това, както основни методи, по които може да се реализира такъв проект.
Георги Ненов, хост и създател на подкаста “Свръхчовекът с Георги Ненов” сподели своята история и на края на конференцията каза на аудиторията #итиможеш. Той сподели своя път и как е преминал от едно поприще в съвсем различно, следвайки мечтата си да разказва на света истории, които вдъхновяват и носят промяна.
Internet Media Group е организатор на мащабната мрежа от инициативи в сферата на дигиталните технологии, онлайн маркетинг и електронна търговия – Digital4. Конференциите Digital4 стартират още в началото на 2016 година в град Пловдив. Тяхната мисия е да популяризират дигиталните технологии и развитието на дигиталния бранш в България и Европа и да бъдат в подкрепа на бизнеса и образованието.
Digital4 инициативите се провеждат на територията на цялата страната и годишно събират над 4 000 души. Една от основните цели на Digital4 конференциите е да създават и поддържат атмосфера, която да помага на участниците да намират нови познанства и бизнес възможности. През 2023 година портфолиото от професионални конференции ще се разшири с пилотни издания на Digital4 в Благоевград, Плевен, Атина и Истанбул.