• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало ИТ Ресурси

Нуждае ли се вашият бизнес от уебсайт?

Петя Карагеурова От Петя Карагеурова
07.11.2022
В ИТ Ресурси
Време за четене: 1 минути
A A
0
vuzmozhno li e kompaniya da sushtestvuva bez ueb sait ditech.
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Разбира се, никъде не пише, че щом имате компанията на всяка цена вие трябва да имате собствен сайт. Но ако искате да се издигате в очите на клиентите си, ще ви се наложи да си направите. Потребителите отдавна са свикнали да поръчват неща от интернет, без да знаят кой е продавачът.

Ако ви устройва начина, по който сте действали досега и нямате нужда от уебсайт, тогава не си струва да инвестирате в такъв. Винаги можете да използвате други социални канали, чрез които да се популяризирате и отново да правите бизнес.

Когато обаче увеличавате производствения капацитет, имате голям персонал и се занимавате сериозно и от дълго време с бизнес, тогава е време да помислите за собствен уебсайт.

Сайтът все още е единственото дигитално средство, което може да представи пълноценно бизнеса ви на потребителя.

Никоя социална мрежа не може да си позволи подобно нещо. Уебсайтът също не е магическо хапче, което ще ви избави от всички проблеми. Той трябва да се поддържа постоянно: да се актуализира съдържанието, да се анализират статистическите данни, да се извършва SEO оптимизация и популяризиране. Без тези действия уебсайтът няма да бъде ефективен.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Няколко причини, за да създадете собствен уебсайт
За дигитализацията в арбитражните производства
5 задължителни имейлa за онлайн магазини

Няколко вида бизнес сайтове

 Изборът им зависи от сферата на дейност на компанията и нейния размер:

  • Лендинг страница

Това е уебсайт от една страница, която изпълнява една конкретна задача. Например продажба на конкретен продукт, съобщаване на маркетингова кампания или представяне на нова услуга. Лендинг страниците вече се използват както от големи компании, така и от малки предприятия. Целевата страница съдържа призив за действие, като например да оставите контактите си, да поръчате стоки или да се регистрирате за събитие.

  • Продуктов уебсайт

Това е гъвкав уебсайт, който се адаптира към различните изисквания на потребителите. Принципът на работа с него е следния: човек представя своите нужди и получава необходимото съдържание. По този начин материалът е съобразен с конкретното желание на потребителя и може да се различава не само по текст, но и по дизайн.

  • Информационен корпоративен уебсайт

Подходящ е за малки фирми, които предоставят услуги. Задачата на сайта е да представи компанията и нейните услуги. В него се помества информация за дейността на фирмата, датата на основаване, цените на услугите, снимки на персонала, местоположението на фирмата и други.

Чрез достъпа до този сайт потребителят трябва да придобие представа за услугите, които предоставя фирмата, къде се намира фирмата и как да се свърже с нейните представители.

  • Промоционален уебсайт

Този тип уебсайт се създава единствено с цел да се представи нов продукт или услуга на потенциални клиенти, както и да се предизвика интерес. Понякога промоционалният сайт се създава специално преди пускането на продукта на пазара, за да се подсили и да се създаде търсене.

  • Имиджов сайт

Целта му е да представи компанията по най-ефективния начин и да създаде положителен имидж.  Той се отличава със скъп дизайн и висококачествено съдържание. Информацията може да е малко, но е представена на най-високо ниво, за да има максимално полза клиента от нея.

 

 

 

 

 

 

СподелетеTweet

Прочетете още

qmtwll

Защо е хубаво да включим мрежови кабели офиса?

16.12.2024
Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

Еволюцията на потребителския кредит в дигиталната ера: Как технологичният напредък променя формата на онлайн транзакциите

19.12.2023
Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

Как да разберем дали нашите Wago клеми са оригинални?

10.11.2023
ai video generator ditech.bg

Топ 5 на най-добрите AI видео генератори за 2023г.

07.08.2023
Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

27.02.2023
Google Ads: Какво е и как работи?

Google Ads: Какво е и как работи?

15.02.2023
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори