ИТ Ресурси

Нуждае ли се вашият бизнес от уебсайт?

Разбира се, никъде не пише, че щом имате компанията на всяка цена вие трябва да имате собствен сайт. Но ако искате да се издигате в очите на клиентите си, ще ви се наложи да си направите. Потребителите отдавна са свикнали да поръчват неща от интернет, без да знаят кой е продавачът.

Ако ви устройва начина, по който сте действали досега и нямате нужда от уебсайт, тогава не си струва да инвестирате в такъв. Винаги можете да използвате други социални канали, чрез които да се популяризирате и отново да правите бизнес.

Когато обаче увеличавате производствения капацитет, имате голям персонал и се занимавате сериозно и от дълго време с бизнес, тогава е време да помислите за собствен уебсайт.

Сайтът все още е единственото дигитално средство, което може да представи пълноценно бизнеса ви на потребителя.

Никоя социална мрежа не може да си позволи подобно нещо. Уебсайтът също не е магическо хапче, което ще ви избави от всички проблеми. Той трябва да се поддържа постоянно: да се актуализира съдържанието, да се анализират статистическите данни, да се извършва SEO оптимизация и популяризиране. Без тези действия уебсайтът няма да бъде ефективен.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ...
Няколко причини, за да създадете собствен уебсайт
За дигитализацията в арбитражните производства
5 задължителни имейлa за онлайн магазини

Няколко вида бизнес сайтове

 Изборът им зависи от сферата на дейност на компанията и нейния размер:

  • Лендинг страница

Това е уебсайт от една страница, която изпълнява една конкретна задача. Например продажба на конкретен продукт, съобщаване на маркетингова кампания или представяне на нова услуга. Лендинг страниците вече се използват както от големи компании, така и от малки предприятия. Целевата страница съдържа призив за действие, като например да оставите контактите си, да поръчате стоки или да се регистрирате за събитие.

  • Продуктов уебсайт

Това е гъвкав уебсайт, който се адаптира към различните изисквания на потребителите. Принципът на работа с него е следния: човек представя своите нужди и получава необходимото съдържание. По този начин материалът е съобразен с конкретното желание на потребителя и може да се различава не само по текст, но и по дизайн.

  • Информационен корпоративен уебсайт

Подходящ е за малки фирми, които предоставят услуги. Задачата на сайта е да представи компанията и нейните услуги. В него се помества информация за дейността на фирмата, датата на основаване, цените на услугите, снимки на персонала, местоположението на фирмата и други.

Чрез достъпа до този сайт потребителят трябва да придобие представа за услугите, които предоставя фирмата, къде се намира фирмата и как да се свърже с нейните представители.

  • Промоционален уебсайт

Този тип уебсайт се създава единствено с цел да се представи нов продукт или услуга на потенциални клиенти, както и да се предизвика интерес. Понякога промоционалният сайт се създава специално преди пускането на продукта на пазара, за да се подсили и да се създаде търсене.

  • Имиджов сайт

Целта му е да представи компанията по най-ефективния начин и да създаде положителен имидж.  Той се отличава със скъп дизайн и висококачествено съдържание. Информацията може да е малко, но е представена на най-високо ниво, за да има максимално полза клиента от нея.

 

 

 

 

 

 

Покажи повече
Back to top button
Close
Close