• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Маркетинг

Особености на дигиталната стратегия

Редактор От Редактор
21.05.2020
В Маркетинг
Време за четене: 1 минути
A A
0
12 steps to creating a robust digital strategy in 2020 5e37ead088fe5 e1590076818458
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Дигитална стратегия е определянето на цели и инструменти за популяризиране на компания и продукт с помощта на цифрови технологии. Целта на дигиталната стратегия е да установи контакт с потенциален купувач и да привлече интерес към бранда чрез рекламни канали. Целта на стратегията трябва да бъде представена под формата на конкретни цифри.

Например увеличаване на трафика на страници на бранда с 50%. Като част от дигиталната стратегия се извършва анализ на целевата аудитория и конкурентните марки. Разкриват се конкурентни предимства, избират се оптимални канали и техники за популяризиране.

Дигитален маркетинг и електронен бизнес

За много брандове, чиито потребители активно се възползват от световната мрежа, стратегията за дигитален маркетинг е ключово звено в цялата корпоративна стратегия. Подобна интеграция подобрява възвръщаемостта на инвестициите. Използването на съвременни цифрови технологии разширява и задълбочава взаимодействието на марката и клиентите, което увеличава продажбите и увеличава лоялността.

Вирусният ефект и не скъпите канали за популяризиране намаляват разходите за популяризиране.

Дигитална реклама: ключови разлики

Дигиталната реклама не се поддава на повечето закони на обичайният маркетинг. Ако офлайн рекламата създава потребителско търсене, тогава цифровата реклама по правило го удовлетворява. Това се постига чрез фокусиране върху целевата аудитория. Системите за анализ и статистика помагат да се проследяват кликванията на потребителите върху правилните заявки, да се следи действията им в глобалната мрежа.

Цифрова телевизия

Цифровата телевизия активно замества аналоговите и се свързва с интернет приложения. Използвайки телевизор, хората вече могат да влизат в своите акаунти в социалните мрежи, да гледат видео и да превъртат новинарските емисии.

Интерактивни екрани

Те се намират в магазини, по улиците и дори в метрото, изтласквайки външната реклама. Каналът ви позволява да взаимодействате тясно с потребителя, да го завладеете със съобщение и да помогнете при извършването на покупка.

Дигитални джаджи

Устройствата събират информация, която след това се качва на телефон или компютър. Например фитнес гривни, с които можете да измервате налягане, сърдечен ритъм, да броите броя на направените стъпки и изгорените калории.

Дигитално изкуство

Дигиталното изкуство е форма на изкуството, при която джаджи се използват за създаване и възпроизвеждане на произведение на изкуството. Това може да бъде рисунка, мелодия, видео, анимация, игра, уебсайт, изпълнение и инсталация.

Дейности на дигиталните агенции

Дигиталните агенции, работещи в областта на дигиталното популяризиране, предоставят следните услуги: създаване на цялостна стратегия за дигитална популяризиране; разработване на уебсайт от нулата, разработване на техния дизайн, реклама с помощта на контекстуални и медийни инструменти; рекламна комуникация с потенциални и настоящи клиенти в онлайн средата и социалните мрежи; анализиране на данни за потребителите, тяхното поведение, намерения, цели и коригиране на рекламната стратегия въз основа на получените данни. Дигиталните агенции имат предимства пред обикновените рекламни агенции.

С пълната гама от цифрови инструменти маркетолозите на такива компании могат да избират най-ефективните цели за клиента или да използват заедно няколко цифрови технологии. Целта на дигиталния маркетинг е не само въздействието върху потребителя в Интернет, но и неговото прехвърляне на потенциални клиенти от офлайн средата към онлайн.

 

 

СподелетеTweet

Прочетете още

LinkedIn като ключов инструмент за развитието на вашата кариера

LinkedIn като ключов инструмент за развитието на вашата кариера

25.10.2023
Digital4Plovdiv: Събитието, което променя бизнеса

Digital4Plovdiv: Събитието, което променя бизнеса

16.10.2023
Digital4Plovdiv: по-богата програма, по-голяма стойност, повече вдъхновение

Digital4Plovdiv 2023: по-богата програма, по-голяма стойност, повече вдъхновение

29.09.2023
Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти

Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти?

13.03.2023
Как новата тенденция UGC може да се превърне в ключ към успешен маркетинг?

Как новата тенденция UGC може да се превърне в ключ към успешен маркетинг?

06.03.2023
ditech media luau group3

Силата на Local SEO за ефективна дигитална презентация в Google

24.10.2022
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори