Marketing

Особености на дигиталната стратегия

Дигитална стратегия е определянето на цели и инструменти за популяризиране на компания и продукт с помощта на цифрови технологии. Целта на дигиталната стратегия е да установи контакт с потенциален купувач и да привлече интерес към бранда чрез рекламни канали. Целта на стратегията трябва да бъде представена под формата на конкретни цифри.

Например увеличаване на трафика на страници на бранда с 50%. Като част от дигиталната стратегия се извършва анализ на целевата аудитория и конкурентните марки. Разкриват се конкурентни предимства, избират се оптимални канали и техники за популяризиране.

Дигитален маркетинг и електронен бизнес

За много брандове, чиито потребители активно се възползват от световната мрежа, стратегията за дигитален маркетинг е ключово звено в цялата корпоративна стратегия. Подобна интеграция подобрява възвръщаемостта на инвестициите. Използването на съвременни цифрови технологии разширява и задълбочава взаимодействието на марката и клиентите, което увеличава продажбите и увеличава лоялността.

Вирусният ефект и не скъпите канали за популяризиране намаляват разходите за популяризиране.

Дигитална реклама: ключови разлики

Дигиталната реклама не се поддава на повечето закони на обичайният маркетинг. Ако офлайн рекламата създава потребителско търсене, тогава цифровата реклама по правило го удовлетворява. Това се постига чрез фокусиране върху целевата аудитория. Системите за анализ и статистика помагат да се проследяват кликванията на потребителите върху правилните заявки, да се следи действията им в глобалната мрежа.

Цифрова телевизия

Цифровата телевизия активно замества аналоговите и се свързва с интернет приложения. Използвайки телевизор, хората вече могат да влизат в своите акаунти в социалните мрежи, да гледат видео и да превъртат новинарските емисии.

Интерактивни екрани

Те се намират в магазини, по улиците и дори в метрото, изтласквайки външната реклама. Каналът ви позволява да взаимодействате тясно с потребителя, да го завладеете със съобщение и да помогнете при извършването на покупка.

Дигитални джаджи

Устройствата събират информация, която след това се качва на телефон или компютър. Например фитнес гривни, с които можете да измервате налягане, сърдечен ритъм, да броите броя на направените стъпки и изгорените калории.

Дигитално изкуство

Дигиталното изкуство е форма на изкуството, при която джаджи се използват за създаване и възпроизвеждане на произведение на изкуството. Това може да бъде рисунка, мелодия, видео, анимация, игра, уебсайт, изпълнение и инсталация.

Дейности на дигиталните агенции

Дигиталните агенции, работещи в областта на дигиталното популяризиране, предоставят следните услуги: създаване на цялостна стратегия за дигитална популяризиране; разработване на уебсайт от нулата, разработване на техния дизайн, реклама с помощта на контекстуални и медийни инструменти; рекламна комуникация с потенциални и настоящи клиенти в онлайн средата и социалните мрежи; анализиране на данни за потребителите, тяхното поведение, намерения, цели и коригиране на рекламната стратегия въз основа на получените данни. Дигиталните агенции имат предимства пред обикновените рекламни агенции.

С пълната гама от цифрови инструменти маркетолозите на такива компании могат да избират най-ефективните цели за клиента или да използват заедно няколко цифрови технологии. Целта на дигиталния маркетинг е не само въздействието върху потребителя в Интернет, но и неговото прехвърляне на потенциални клиенти от офлайн средата към онлайн.

 

 

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close