• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Маркетинг

Как работи дигиталният маркетинг в наши дни?

Редактор От Редактор
13.01.2020
В Маркетинг
Време за четене: 1 минути
A A
0
digitalniyat marketing
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Благодарение на активното развитие на технологиите, много нови направления се появяват в маркетинга. Тенденциите са насочени към създаване на възможности за взаимодействие с публиката. Инструментите се появяват толкова бързо, колкото бързо губят своята актуалност. Преди няколко години интернет маркетингът беше най-търсен – той беше заменен от дигитален или цифров маркетинг.

Какво е дигитален маркетинг?

Digital (цифров) маркетинг е начин за популяризиране на марка или продукт чрез използването на различни форми на цифрови канали. Дигиталният маркетинг понякога се бърка с интернет маркетинга. Но дигиталният маркетинг надхвърля световната мрежа, използвайки също: цифрова телевизия; мобилни приложения SMS; интерактивни екрани. По този начин дигиталният маркетинг се отличава с интегриран подход за използване на цифрови технологии в популяризирането.

Видове дигитален маркетинг

Дигиталният маркетинг като сложна дисциплина има няколко метода за привличане и задържане на клиенти. Видовете дигитален маркетинг включват: популяризиране на страници в търсачките; контекстуална реклама; дисплейна реклама; електронни бюлетини; вирусна реклама; партньорски маркетинг.

Инструменти за дигитален маркетинг

Инструментариумът за дигитален маркетинг е разнообразен и съдържа както по-добре познати основни, така и усъвършенствани инструменти. Някои цифрови инструменти могат да се използват офлайн.

Базови. Базовите инструменти за дигитален маркетинг включват: създаване на съдържание; SMM; Целева страница; приложения; SEO; Електронни бюлетини.

Разширени инструменти. Affiliate е инструмент за популяризиране на бизнес в Интернет, чиято същност е осигуряване на трафик на клиенти и получаване на плащане за конкретно действие. Маркетингът за влияние е основава се на използването на авторитетно лице в популяризирането на дадена страница. Възприятието на аудиторията за продукта се променя, поради което клиентите сами търсят продукта. Ефективното решение е комбинация от няколко инструмента. Това обхваща максимално възможна аудитория.

Офлайн инструментите за дигитален маркетинг включват средства, които не са пряко свързани с Интернет: QR кодове в различни източници; sms и mms; изпращане по имейл чрез месинджъри, например, Viber и WhatsApp; Интерактивни екрани, които ще ви помогнат да направите покупката си, изложбени LCD стендове.

Цифрови канали за популяризиране

Каналите за популяризиране са възможностите на цифровите устройства, към които прибягва дигиталният маркетинг. Те включват: търсачки; банерна реклама; контекстуална реклама; социални мрежи и блогове; мобилни приложения видео съдържание; родна реклама; вирусна реклама.

Маркетингов модел на ефективния Digital

Маркетинговият модел е един от ключовите елементи на всяка бизнес стратегия. Това е един вид контролен списък за продуктивното развитие на продукта и компанията на пазара.

Маркетинговият модел включва следните стъпки: Познаване на марката / продукта. Ефективна банер и контекстуална реклама или интеграция с най-посещаваните сайтове на целевата аудитория. Приемане на марката. Компанията предава информация за себе си, емоционално включваща клиента. Пробна покупка. Предимства при покупка чрез цифрова технология. Задържане на потребителите чрез награди, изгодни предложения и дългосрочни мотивационни програми. Лоялност. Диалог с потребителите след покупка.

 

СподелетеTweet

Прочетете още

LinkedIn като ключов инструмент за развитието на вашата кариера

LinkedIn като ключов инструмент за развитието на вашата кариера

25.10.2023
Digital4Plovdiv: Събитието, което променя бизнеса

Digital4Plovdiv: Събитието, което променя бизнеса

16.10.2023
Digital4Plovdiv: по-богата програма, по-голяма стойност, повече вдъхновение

Digital4Plovdiv 2023: по-богата програма, по-голяма стойност, повече вдъхновение

29.09.2023
Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти

Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти?

13.03.2023
Как новата тенденция UGC може да се превърне в ключ към успешен маркетинг?

Как новата тенденция UGC може да се превърне в ключ към успешен маркетинг?

06.03.2023
ditech media luau group3

Силата на Local SEO за ефективна дигитална презентация в Google

24.10.2022
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори