Marketing

Зрелостта на digital marketing: какво означава това за брандовете?

Цифровата зрялост значително увеличава печалбата и бизнес резултатите. Компаниите, които се движат към digital технологии и достигат цифрова зрялост, бързо увеличават ефективността на рекламните си кампании. Проучванията показват, че използването на машинно обучение в digital marketing може да даде бързи осезаеми резултати, до увеличаване на броя на онлайн транзакциите с 50%.

Влиянието на машинното обучение върху бизнеса

В проучване, поръчано от Google, беше установено, че само 2% от брандовете са достигнали пълна дигитална зрялост. Въпреки това, тези брандове получават 20% повече печалба и намаляват разходите с 30%. Така машинното обучение открива много възможности за компаниите.

Изследователите проучиха повече от 200 световни бранда, проучиха над 40 експерти и проведоха 16 задълбочени проверки на шест бранда в различни индустрии, включително търговията на дребно, автомобилната индустрия и финансовата индустрия. Показателите бяха оценени за период от четири до шест седмици.

През това време се наблюдава спад на цената на конвертиране с 44% и увеличение на броя на онлайн транзакциите с 50%. При използването на AI технологии рентабилността на рекламните инвестиции от някои брандове нараства с 33%.

  • Рентабилността на digital marketing е 1,4 пъти по-висока, а нейното въздействие върху печалбите е 2,5 пъти по-високо за организационно зрелите брандове в сравнение с компаниите с незрял маркетинг.
  • Използването на технологии за машинно обучение намалява цената на реализация с повече от 40%, а ръстът на възвръщаемостта на инвестициите за инвестиционни инвестиции може да достигне 33%.
  • Средно, използването на технологии за digital marketing увеличава ефективността на кампанията с 20%.
  • Ефективното участие на хората, заедно с използването на инструменти за цифрова реклама, повишава ефективността на кампанията с още 15%.

Участие на човека + технологии

Въпреки че сега съществуват много мощни технологии, постоянното участие на човекът все още е много важно за постигане на максимална ефективност. Участието на хората увеличава ефективността на кампанията със средно 15% плюс 20%, което технологията осигурява.

Тестовете показват, че модерните технологии за digital marketing могат бързо да увеличат ефективността на бизнеса. Въпреки това, за максимални резултати е необходимо човешко участие. Необходими са хора, които трябва да вземат стратегически решения, да оптимизират технологиите и най-добре да използват машинно-базирани алгоритми за постигане на целите на кампанията, определяне на характеристиките на категориите и разбиране на поведението на клиентите.

Организационна зрялост + дигитална маркетингова зрялост

Проучване на повече от 200 световни бранда показа, че над 85% от брандовете, които са на последните две нива на дигитална зрялост (интеграция и мултифакторен маркетинг) също достигнаха високо ниво на организационна зрялост.

Ново проучване показва, че рекламодателите, които прилагат най-добрите технически и организационни практики, постигат по-добри резултати. Рентабилността на маркетинга, базиран на данни, е 1,5 пъти по-висок, а въздействието му върху печалбите е 2,5 пъти по-високо за организационно зрелите марки, отколкото за компаниите с незрял маркетинг.

Сред препоръките, представени в доклада, рекламодателите вече са поканени да оценят как машинното обучение може да засегне конкретно техния бизнес. Демонстрирането на стойността на новите технологии ще помогне за намиране на подкрепа и инвестиции за въвеждането на тези технологии и организационни промени. В дългосрочен план, за да постигне успех, компанията ще трябва да преодолее вътрешните бариери, да въведе технологии в работата на служителите на пълно работно време и да установи стратегически партньорства.

За да се измери значението на подобряването на зрелостта, анализаторите тестваха технологията, основана на машинното обучение, отчитайки три технически фактора. Те проведоха експерименти за проверка и контрол с участието на шест големи европейски бранда от финансовата и автомобилната индустрия, както и от търговията на дребно. По време на експериментите рекламодателите и агенциите използваха технология за автоматично офериране, за да променят динамично тарифите за импресии с висока вероятност за реализация. Те автоматизираха избора на творчески решения, като се има предвид кой от тях осигурява по-голяма конверсия. Разширеното насочване динамично идентифицира аудиторията въз основа на различни поведения и демонстрирани намерения на клиента. Рекламодателите използват атрибути, основани на данни, за да увеличат приходите по всички канали и устройства въз основа на въздействието от продажбите.

Ако вашият бизнес е свързан с управление на хотели ресторанти, конференцията Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – 28.09. 2019 (събота) е точно за вас. Тя е част от конференциите на Bulgarian Digital Week 2019. Вход свободен!

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close