Marketing

Разликите между дигиталния маркетинг и онлайн маркетинга

Понятието „дигитален маркетинг“ е по-широко от онлайн маркетинга. Онлайн маркетингът включва само популяризиране в интернет – подобряване на позициите на сайта, контекстна или медийна реклама, работа в социални мрежи.

Дигиталният маркетинг, освен онлайн каналите, също използва офлайн средства за популяризиране на всеки електронен носител извън Интернет.

Дигиталният маркетинг има много канали. За всеки клиент се избират тези, които дават възможност за установяване на стабилна двупосочна комуникация с клиента и осигуряване на увеличение на печалбите. Дигиталният маркетинг предполага интегрирано използване на инструменти.

Услуги на сегмента на дигиталният маркетинг

  • Контекстна реклама – включва показването на реклами в зависимост от съдържанието на страницата.
  • SEO – работа по позицията на проекта в резултатите от търсенето.
  • Медийна реклама – създаване и поставяне на банери и видеоклипове на новинарски ресурси, тематични портали и резултати от търсенето.
  • SMM – привличане на трафик и взаимодействие с аудиторията в социалните мрежи.
  • Таргет реклама в социалните мрежи – показване на реклами на целевата аудитория, което се определя в съответствие с избраните параметри на таргета.
  • SERM – управление на репутацията на клиента в интернет пространството: работа с ревюта, неутрализиране на негатив, генериране на положителни отзиви и информация.
  • Електронни бюлетини – автоматизирано изпращане на съобщения на e-mail по предварително зададен сценарий.
  • Разработване на уебсайт – създаване на Интернет ресурси, способни да изпълняват текущите маркетингови задачи на компанията.
  • Адаптация – правилното показване на сайта на всички видове мобилни устройства.
  • Редизайн – усъвършенстване на текущия дизайн и разработване на нов, позволяващ ефективно решаване на бизнес задачите.
  • UX – набор от мерки, които помагат да се идентифицират проблемите с интерфейса и въвеждането на решения за тяхното коригиране.
  • Техническа поддръжка на сайта – услуга за поддръжка и развитие на функционалността на сайта.
  • Комплексна performance – създаване на персонализирани рекламни послания за различни целеви аудитории, работещи за увеличаване на лоялността, потенциални клиенти и продажби, насърчаване на нови продукти и услуги, постигане на измерими резултати за кратко време чрез управление на инструменти за дигитален маркетинг през целия цикъл на стратегията.

Какво дава дигиталният маркетинг?

  1. Дигиталните рекламни технологии позволяват на фирмите да получат онлайн и офлайн клиенти. Компанията може да се обърне към почти всяка аудитория, без да ограничава гамата от инструменти изключително за онлайн реклама. Постигането на потенциални клиенти се извършва на различни етапи от вземането на решения – от формирането на нуждите за повторна покупка.
  2. Специалните услуги предоставят набор от подробна информация. Анализът на получената информация ни позволява да правим изводи за ефективността на рекламните кампании и да правим ясни портрети на крайния потребител.
  3. Дигиталният маркетинг дава възможност за прехвърляне на офлайн аудитория към онлайн пазара, например чрез електронна поща, линкове към SMS и QR кодове на печатни материали.
  4. Това е ефективна стратегия за повишаване на осведомеността за марката, повишаване на лоялността и подобряване на репутацията на компанията. Използвайки цифрови рекламни технологии, можете бързо да популяризирате нови продукти и да работите по други бизнес цели.

 

 

 

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

One Comment

  1. Дигиталният маркетинг е много широко понятие, включващо в себе си най-различни методи и пособия за достигане до клиента. Понякога хората просто не разбирата какво точно се крие зад тези думи 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close