Marketing

Тайните съставки за успех на дигиталната реклама според проучването на Adobe

Оказва се, че приоритетите в рекламните и маркетинговите агенции могат да бъдат различни, когато става въпрос за работа с клиентите. Но, най-важното, разбира се, както винаги – да се запази равновесието.

Проучване на 800 рекламни специалисти в дигиталните рекламни тенденции 2019, проведено от Adobe, показа, че техните дейности имат най-високите приоритетни показатели и направления:

  • Възвръщаемост на инвестициите в дигиталната реклама (ROI) – 46%,
  • Подобрено взаимодействие с аудиторията и нейната сегментация – 42%,
  • Ръст в ефективността на канализиране – 40%.

Изглежда, че специалистите в дигиталната реклама, в крайна сметка, изграждат своите стратегии по такъв начин, че да получат незабавен и осезаем резултат. Но това не е така, почти една четвърт (23%) от анкетираните заявяват, че техният data-driven маркетинг, е насочен към конкретно лице, а други 64% заявяват важността на управлението на съдържанието и опита, за формиране на лоялност и доверие в потребителите.

Проучването показа, че компаниите, чиято основна цел е ориентирането към клиентите, са най-успешни. Ето защо екипите от маркетолози и рекламодатели трябва да обединят усилията си, за да подобрят потребителският опит чрез комбиниране на данни за аудиторията и прозрения с насочване към рекламата и творчески стратегии.

„И маркетолозите, и рекламодателите работят в името на една цел, но отиват към нея по различни начини. Проблемът е, че брандовете често споделят стратегии: една от тях е изградена на основата на комуникации, а друга е базирана на данни, и затова потребителят често получава много фрагментиран и непоследователен опит в отношенията с тях. И двете стратегии имат своите предимства, но за да получат турбо ефект, те трябва да бъдат интегрирани, ”отбелязват Advertising Cloud, Adobe EMEA.

„В надпреварата за персонализация марките все по-често разчитат на аналитични и софтуерни стратегии“, казва Филип Дъфийлд, управляващ директор на Advertising Cloud Adobe EMEA. И въпреки че това е важно, то превърна в предизвикателство за индустрията – как да балансираме всичко това с креативността. Тези, които са в състояние да комбинират интелигентно изчисление с ангажиращо съдържание, доставено чрез правилните канали в точното време в кампаниите си, ще постигнат максимална значимост и персонализация“.

Майк Клинхаммер, директор на рекламата за Ebay, добави: „Творчеството и метриките са свързани. Трябва да обърнем повече внимание на качеството и уместността – това са две ключови думи за мен тази година. Ако можете да комбинирате качество и релевантност, използвайки силата на автоматизацията, ще получите много мощно съдържание, доставено по най-ефективния начин. “

 

Покажи повече

Di Tech

DiTech | Добре дошли в света на дигиталните технологии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close
Close