• ЗА НАС
  • КОНТАКТИ
  • РЕКЛАМА
  • Вход
Абонирай се
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
European Digital Experts Association
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития
Няма резултати
Вижте всички резултати
DiTech.bg - Онлайн медия и списание
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Маркетинг

Зрелостта на digital marketing: какво означава това за брандовете?

Редактор От Редактор
15.07.2019
В Маркетинг
Време за четене: 1 минути
A A
0
digital marketing
0
СПОДЕЛЯНИЯ
Share on FacebookShare on Twitter

Цифровата зрялост значително увеличава печалбата и бизнес резултатите. Компаниите, които се движат към digital технологии и достигат цифрова зрялост, бързо увеличават ефективността на рекламните си кампании. Проучванията показват, че използването на машинно обучение в digital marketing може да даде бързи осезаеми резултати, до увеличаване на броя на онлайн транзакциите с 50%.

Влиянието на машинното обучение върху бизнеса

В проучване, поръчано от Google, беше установено, че само 2% от брандовете са достигнали пълна дигитална зрялост. Въпреки това, тези брандове получават 20% повече печалба и намаляват разходите с 30%. Така машинното обучение открива много възможности за компаниите.

Изследователите проучиха повече от 200 световни бранда, проучиха над 40 експерти и проведоха 16 задълбочени проверки на шест бранда в различни индустрии, включително търговията на дребно, автомобилната индустрия и финансовата индустрия. Показателите бяха оценени за период от четири до шест седмици.

През това време се наблюдава спад на цената на конвертиране с 44% и увеличение на броя на онлайн транзакциите с 50%. При използването на AI технологии рентабилността на рекламните инвестиции от някои брандове нараства с 33%.

  • Рентабилността на digital marketing е 1,4 пъти по-висока, а нейното въздействие върху печалбите е 2,5 пъти по-високо за организационно зрелите брандове в сравнение с компаниите с незрял маркетинг.
  • Използването на технологии за машинно обучение намалява цената на реализация с повече от 40%, а ръстът на възвръщаемостта на инвестициите за инвестиционни инвестиции може да достигне 33%.
  • Средно, използването на технологии за digital marketing увеличава ефективността на кампанията с 20%.
  • Ефективното участие на хората, заедно с използването на инструменти за цифрова реклама, повишава ефективността на кампанията с още 15%.

Участие на човека + технологии

Въпреки че сега съществуват много мощни технологии, постоянното участие на човекът все още е много важно за постигане на максимална ефективност. Участието на хората увеличава ефективността на кампанията със средно 15% плюс 20%, което технологията осигурява.

Тестовете показват, че модерните технологии за digital marketing могат бързо да увеличат ефективността на бизнеса. Въпреки това, за максимални резултати е необходимо човешко участие. Необходими са хора, които трябва да вземат стратегически решения, да оптимизират технологиите и най-добре да използват машинно-базирани алгоритми за постигане на целите на кампанията, определяне на характеристиките на категориите и разбиране на поведението на клиентите.

Организационна зрялост + дигитална маркетингова зрялост

Проучване на повече от 200 световни бранда показа, че над 85% от брандовете, които са на последните две нива на дигитална зрялост (интеграция и мултифакторен маркетинг) също достигнаха високо ниво на организационна зрялост.

Ново проучване показва, че рекламодателите, които прилагат най-добрите технически и организационни практики, постигат по-добри резултати. Рентабилността на маркетинга, базиран на данни, е 1,5 пъти по-висок, а въздействието му върху печалбите е 2,5 пъти по-високо за организационно зрелите марки, отколкото за компаниите с незрял маркетинг.

Сред препоръките, представени в доклада, рекламодателите вече са поканени да оценят как машинното обучение може да засегне конкретно техния бизнес. Демонстрирането на стойността на новите технологии ще помогне за намиране на подкрепа и инвестиции за въвеждането на тези технологии и организационни промени. В дългосрочен план, за да постигне успех, компанията ще трябва да преодолее вътрешните бариери, да въведе технологии в работата на служителите на пълно работно време и да установи стратегически партньорства.

За да се измери значението на подобряването на зрелостта, анализаторите тестваха технологията, основана на машинното обучение, отчитайки три технически фактора. Те проведоха експерименти за проверка и контрол с участието на шест големи европейски бранда от финансовата и автомобилната индустрия, както и от търговията на дребно. По време на експериментите рекламодателите и агенциите използваха технология за автоматично офериране, за да променят динамично тарифите за импресии с висока вероятност за реализация. Те автоматизираха избора на творчески решения, като се има предвид кой от тях осигурява по-голяма конверсия. Разширеното насочване динамично идентифицира аудиторията въз основа на различни поведения и демонстрирани намерения на клиента. Рекламодателите използват атрибути, основани на данни, за да увеличат приходите по всички канали и устройства въз основа на въздействието от продажбите.

Ако вашият бизнес е свързан с управление на хотели ресторанти, конференцията Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – 28.09. 2019 (събота) е точно за вас. Тя е част от конференциите на Bulgarian Digital Week 2019. Вход свободен!

СподелетеTweet

Прочетете още

LinkedIn като ключов инструмент за развитието на вашата кариера

LinkedIn като ключов инструмент за развитието на вашата кариера

25.10.2023
Digital4Plovdiv: Събитието, което променя бизнеса

Digital4Plovdiv: Събитието, което променя бизнеса

16.10.2023
Digital4Plovdiv: по-богата програма, по-голяма стойност, повече вдъхновение

Digital4Plovdiv 2023: по-богата програма, по-голяма стойност, повече вдъхновение

29.09.2023
Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти

Как дигиталният маркетинг променя начина, по който бизнесите достигат до своите клиенти?

13.03.2023
Как новата тенденция UGC може да се превърне в ключ към успешен маркетинг?

Как новата тенденция UGC може да се превърне в ключ към успешен маркетинг?

06.03.2023
ditech media luau group3

Силата на Local SEO за ефективна дигитална презентация в Google

24.10.2022
Моля, влезте в профила си, за да коментирате
DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023 DiTech Special Edition Magazine 2023

Категории

  • Актуално
  • Акценти
  • Анализи
  • Без категория
  • Експерти
  • Електронна търговия
  • ИТ Експерт
  • ИТ Компании
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Новини
  • ИТ Ресурси
  • Кариера
  • Компании
  • Личности
  • Маркетинг
  • Маркетингови акции
  • Мнения
  • Нови продукти
  • Новини
  • Полезно
  • Професии
  • Разни
  • Стаж
  • Събития
  • Факти и прогнози

Най-популярни публикации

Въздействието на дигитални технологии върху околната среда

Какво е URL адрес и каква е неговата структура?

5 начина, по които технологиите променят живота ни

Квантовите компютри: технология, съществуваща вече 100 години

Дигиталните технологии днес

5-те най-добри електрически автомобила на пазара

4 интересни приложения на изкуствения интелект

Какво означава грешка 403?

Последни публикации

Progress Software стипендиантската програма победители

Progress Software обяви победителките в стипендиантската си програма „Жените в STEM“ за 2025 г.

30.09.2025
Digital4

Дигиталната трансформация на бизнеса в Шумен продължава с второто издание на Digital4Shumen

06.09.2025
ново приложение hippo taxi

Ивелин Георгиев: С новото приложение на Hippo Taxi поръчката на кола става за по-малко от 5 секунди

21.08.2025

Меню

  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития
  • ИТ Новини
  • ИТ Експерт
  • ИТ Мениджър
  • ИТ Компании
  • ИТ Компании
  • Събития

Информация

  • Контакти
  • Реклама
  • Портфолио
  • Календар на Събития

Digital Technology 2023 Special Editon

BDW-Special-Edition-2023-424x600px
CEO Forum Media
Spisanie Enterprise
HR Manager Bg
DiTech Media
Orator bg
Jenski Taini
My Job BG
Fit World Media
  • Част от Internet Media Group © 2011 - 2022
  • Общи условия за ползване
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • ИТ Новини
    • Новини
    • Акценти
    • Анализи
    • Факти и прогнози
  • ИТ Мениджър
    • Маркетингови акции
    • Нови продукти
    • Полезно
  • ИТ Експерт
    • Експерти
    • Актуално
    • Личности
    • Мнения
    • Електронна търговия
  • ИТ Ресурси
  • ИТ Компании
    • Компании
    • Професии
    • Кариера
    • Стаж
  • Събития

Copyright 2011-2022 © Всички права запазени.

Добре дошъл отново

Влезте в профила си

Забравена парола?

Възстановете паролата си

Моля, въведете потребител или имейл адрес, за да възстановеи.

Вход
Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването онлайн маркетинг услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.
Приеми
Промени настройките
Настройки на кутийката за бисквитки
Настройки на кутийката за бисквитки

Настройки на Поверителността

Реши кои бисквитки искаш да позволиш. Можеш да промениш настройките винаги. Това, обаче може да изключи някои функции. За информация как да изтриеш бисквитките, виж Помощта на браузъра си. Научи повече за бисквитките, които използваме.

Можеш да превключваш различни видове бисквитки с плъзгача:

  • Блокирай всички
  • Нужни
  • Функционални
  • Аналитични
  • Рекламни

Този сайт ще:

Този сайт няма:

  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
  • Запомня твоите данни за вход
  • Нужни: Запомням твоите настройки за бисквитки
  • Нужни: Позволи бисквитки на сесиите
  • Нужни: Събирам информацията, която въвеждаш във формулярите за връзка, формулярите за бюлетини по страниците
  • Нужни: Следя какво вкарваш в пазарската си количка
  • Нужни: Удостоверявам, че си влезнал в акаунта си
  • Нужни: Помня избраната от тебе версия на езика
  • Functionality: Remember social media settings
  • Functionality: Remember selected region and country
  • Analytics: Keep track of your visited pages and interaction taken
  • Analytics: Keep track about your location and region based on your IP number
  • Analytics: Keep track of the time spent on each page
  • Analytics: Increase the data quality of the statistics functions
  • Advertising: Tailor information and advertising to your interests based on e.g. the content you have visited before. (Currently we do not use targeting or targeting cookies.
  • Advertising: Gather personally identifiable information such as name and location
Запази и затвори